»verjame, da je treba k spoznavanju pisanja in branja pristopati kot k igri, s katero se otroci zabavajo, še preden začnejo hoditi v šolo.«
»Njegove kultne lutke še vedno igrajo v naši predstavi Žogica Marogica.«
»Lutkovne predstave na festivalu bodo zelo raznolike, namenjene različnim starostnim skupinam, od najmlajših, pa do mladostnikov in odraslih. Raznolike bodo tudi v tematiki, lutkovni tehnologiji in pristopih.«
»Prisoten je bil tako na začetkih, v času Pengovovega profesionalnega lutkovnega gledališča, kot pri poznejšem razvoju lutkovnega ustvarjanja v različne lutkovne tehnike in estetike.«
»Na nič. / (Samo na igro.) / Ne nase. / Med igro se moraš razosebiti. / (Če želiš dobro igrati.) / Če želiš res dobro igrati, / moraš pustiti sebe čisto pri miru. / (in obenem dati vse od sebe.)«
»Treba je vklopiti obe polovici možganov. / Eno za prostor. / Drugo za intuicijo.«
»Puntar v zvočni igri na svojevrsten zabavni način raziskuje razmerje med dvema vrstama radijskoigrskih strukturnih elementov: razmerje med besedo, ki ima pomenljivost in omogoča potek zgodbe, in melodijo, ki ne vsebuje besedno-pomenskega sporočila, pa vendar zmore predstaviti zvočni lik, ki je prav tako (ali še bolj) plastičen kot drugi liki v radijski igri.«
»Ni imelo smisla ponavljati tega koncepta, obenem bi okrnili svoj lastni prostor, saj je v 50 letih nastalo pri nas ogromno lepega.«
»Uporabljala sta vse zvrsti lutkovnih tehnologij. Njuno delo je odlikovalo natančno proučevanje delovanja lutke v različnih odrskih tehnikah, lutkovnih tehnologijah in režisersko dramaturških poetikah v ustvarjenih lutkovnih uprizoritvah.«
Kliknite povezavo za prikaz izjav v želenem obdobju