»verjame, da je treba k spoznavanju pisanja in branja pristopati kot k igri, s katero se otroci zabavajo, še preden začnejo hoditi v šolo.«
»Prvotno je bilo napisano kot predstava za lutkovno gledališče, v katerem delam.«
»V ospredju mojega fokusa ni bilo zgolj lutkovno, ampak lutkovnost bolj v smislu širšega razumevanja animiranih form.«
»Prisoten je bil tako na začetkih, v času Pengovovega profesionalnega lutkovnega gledališča, kot pri poznejšem razvoju lutkovnega ustvarjanja v različne lutkovne tehnike in estetike.«
»Uporabljala sta vse zvrsti lutkovnih tehnologij. Njuno delo je odlikovalo natančno proučevanje delovanja lutke v različnih odrskih tehnikah, lutkovnih tehnologijah in režisersko dramaturških poetikah v ustvarjenih lutkovnih uprizoritvah.«
»Lutkovnih tehnologov je malo, mojstrov lutkovne tehnologije še manj. Žiga Lebar je gotovo eden od izjemnih.«
»To je Montecchijeva četrta režija v ljubljanskem lutkovnem gledališču.«
»V lutkovnem gledališču pa pogreša dobre, velike zgodbe.«
»Treba je vklopiti obe polovici možganov. / Eno za prostor. / Drugo za intuicijo.«
»Puntar v zvočni igri na svojevrsten zabavni način raziskuje razmerje med dvema vrstama radijskoigrskih strukturnih elementov: razmerje med besedo, ki ima pomenljivost in omogoča potek zgodbe, in melodijo, ki ne vsebuje besedno-pomenskega sporočila, pa vendar zmore predstaviti zvočni lik, ki je prav tako (ali še bolj) plastičen kot drugi liki v radijski igri.«
Kliknite povezavo za prikaz izjav v želenem obdobju